FAN

kom nyss hem, har spelat interncupen och ja det gick väl inte så bra.
har iallafall haft vattenkrig och jag vet itne hur de lyckades men fick en jävla flaksa i huvodet så har lite sår där nu men jag överlever hoppas jag!
Annars har jag haft ett underbart lov med mina fina vänner, älskar er så mycket!
men nu ska jag kika runt och kolla om jag hittar någon fin klänning till min konformation puss haj!

här kommer lite bilder sen lovet:

sara felicia och jag<3 på kvällen när vi skulle ut och äta

felicia och jag <3 en varm och solig dag hemma hos felicia

sara jag och felicia <3 innan vi skulle till ica och handla frukost

sara och felicia en kväll när de fick för sig att se hur långa ben de har? haha

sara och felicia på mama rosa.

älskling och jag <3<3

jag på mama rosa.


Kommentarer
Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om trailern till filmen Warrior? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: