nu ska jag sova!

idag har jag sovit hos emilia och tog bussen från henne typ kl 13.01 sen hem och duscha och lite sånt sen med mammi och pappi till västrahamnen, så vi kolla lite vollyboll men sen börja de spö regna så vi åkte till big bowl och träffa familjen malmborg där och sen gick vi på resturang och åt god mat, sen vidaare hem till dom i lindängen trevligt ! sen nu är jag super trött och vill bara sova hehe men kan inte detta suger ! :( men imorgon är det en annan dag och den ska bli bra för det vill jag! puss ochgodnatt på er alla sötahär kommer en liten smått söta bild ;)



Kommentarer
IDA ROBERTSSON

godnatt snygging ser fram imot massor av inlägg imorgon!

2011-07-31 02:59:54
caroline johansson bengtsson

du är så underbart söt evelinn ! du borde fan känna pengar på denna blogg ! super asso

2011-07-31 03:00:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: