shopping i like !

today har jag varit och shoppat med mammi och pappi hittade lite saker.
sen åt vi på MAX har aldrig druckit en godare max lyxshake! super va den iallafall.
nu ikväll har jag varit ute lite med mina vänner, sen vid klockan 22.00 öste det bara ner så tog cyklen och drog hem lika bra, men va ändå dyngsur haha lyckat !
nej nu kände jag bara att jag vill skriva av mig som kommer upptadera snart lite om vad som jag tänker på och allt kommer komma upp,vem vet bra eller dåliga saker haha det vet jag inte ens själv men pussss !

Dagens shopping:

Svarta jeans från gina tricot.
Svarta thits från gina tricot.
HTC skal från kjell & com..
bech cardigans från H&M.
Svart tränings linne  från H&M.

gårdagens shopping :

Ring från H&M.
Skärp från gina tricot.
Linne från gina tricot.








tar väl nån bild där jag har på mig nåt av plaggen senare ;)


Kommentarer
KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Jag tyckte om den svarta ringen :)

2011-07-20 17:50:45
URL: http://knorkan.blogg.se/
Anonym

TACK SÅ MYCKET! MYCKET BILLIG OCKSÅ VÄRD DE ! ;)

2011-07-24 01:10:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: